آیا می توانم مرحله 3 بیماری مزمن کلیه دریافت های چینی گیاهان دارویی پزشکی کنترل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم مرحله 3 بیماری مزمن کلیه دریافت های چینی گیاهان دارویی پزشکی کنترل

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ممکن است به خوبی در گذشته کنترل شده، اما با چینی ها گیاهان دارویی پزشکی استفاده می شود به طور گسترده ای در درمان این بیماری، می توان آن را در این مرحله برای مدت زمان طولانی تحت کنترل، حتی می توانید از معکوس، اگر شما می توانید یک جا دریافت رژیم غذایی در همان زمان.

همانطور که همه ما می دانیم مرحله 3 مرحله مهمی از این بیماری است، اگر آن را می تواند به خوبی کنترل شده، بیمار ممکن است یک فرصت برای دریافت بهبودی داشته، به طوری که آنها می توانند یک زندگی بهتر داشته باشد. اگر او می تواند از این فرصت به دست گرفتن، عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته lot.Then او می تواند یک زندگی با کیفیت بالا زندگی می کنند. اگر نه، بیشتر و بدتر تر خواهد نمود بیماری می رود. همانطور که ما روش درمان ذکر شد، شما ممکن است در نظر گرفته به عنوان دیالیز، در واقع، دیالیز یک راه دائمی نیست و دارای عوارض جانبی بسیاری. بلند نظر دیالیز ممکن است اجازه دهید که عملکرد کلیه باقی مانده در آخرین به طور کامل از دست داد. بنابراین ما نمی بیمار به تحت آن را در این مرحله توصیه نمی شود.

چینی گیاهان دارویی پزشکی به عنوان یک روش درمان جایگزین دیالیز، همراه با طب غربی و فن آوری بالا، می تواند این بیماری را درمان بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها. علاوه بر این، می تواند عوارض جانبی ناشی از دیالیز از بین بردن. اما همانطور که در آغاز اشاره شد، یک رژیم غذایی مناسب نیز بسیار مهم است، بدون کمک گرفتن از آن، اثر درمانی از این درمان ها ممکن است نمی تواند کار کاملا.

حالا شما می دانید که چینی گیاهان دارویی پزشکی با یک رژیم غذایی مناسب می تواند بیمار مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه کمک زندگی می کنند بهتر و طولانی تر است. بنابراین اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود و یا ساخت برنامه رژیم غذایی نیاز دارید، شما خوش آمد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا به ما ایمیل می باشد. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com





:: برچسب‌ها: درمان CKD، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، چینی گیاهان دارویی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: